Persoonlijke dieet volgens jouw DNA-profiel.
arrow_drop_up arrow_drop_down

Afvallen met dit persoonlijk voedingsadvies

op basis van jouw DNA-profiel

We zeggen het dagelijks; 'die heeft geen aanleg om dik te worden'. Of, 'bij mij vliegen de kilo's er al aan als ik er naar kijk.'

Maar wist je dat je heel precies in kaart kunt brengen van welke voedingsstoffen jij dik wordt en van welke niet?


Wil jij ook afvallen of juist aankomen dankzij jouw DNA profiel?

Door deze DNA-test ontdek je hoe je je gewicht kunt  beinvloeden op basis van je genen. Door meer te eten van de producten die bij jou helemaal niet aanzetten en minder van de producten die bij jou tot overgewicht leiden, kun je zonder honger dezelfde hoeveelheid eten maar toch afvallen.

 Je kunt hiermee gericht je dieet aanpassen, om zo snel en verantwoord af te vallen.


Ons vooraanstaande laboratorium Progenom heeft in de afgelopen jaren 1000 voedingsmiddelen onderzocht om te onderzoeken welke stoffen er in zitten.

Naar aanleiding van jouw uitslag krijg je een duidelijk overzicht welke voedingsproducten bij jou persoonlijk tot overgewicht leiden en welke je gerust mag eten, omdat jij hier toch niet van aankomt.


Een persoonlijk dieetplan waar je levenslang wat aan hebt, want je DNA verandert niet.


Bij deze nieuwste ontwikkeling, nutrigenetica genaamd, gaat het om eten op basis van je genen.


52

SNP's getest

1000+

voedinsgmiddelen 

50 

personaliseerde recepten

1000+

tevreden klanten

Het beste laboratorium voor jou geselecteerd

Als oprichter van Bloedwaardentest, een bedrijf dat al meer dan 5 jaar de meest betrouwbare officiële medische laboratoriumtesten voor consumenten op de markt brengt, ging ik op zoek naar de beste DNA testen. De tijd is nu aangebroken, de techniek is betrouwbaar en betaalbaar geworden. We hebben het beste DNA-lab voor jou geselecteerd. Progenom houdt zich strikt aan de Europse privacy wetgeving. Met ons team van DNA-experts staan wij voor je klaar om je vragen te beantwoorden.


Ellen van Gijsel 

directeur en oprichter Bloedwaardentest.nl en DNA-Expert.nl

Waarom kies je voor DNA-Expert Gewicht?

Jij weet voortaan welke voeding bij jou tot overgewicht leidt

Je hoort van iedereen wat gezond is en wat niet. iedere keer hoor je weer een ander advies over hoe je het beste kunt afvallen. Je wilt het nu voor eens en voor altijd weten, waar kom ik van aan? Zodat niemand je meer iets wijs kan maken.

Koolhydraat arm of eiwit shakes?

Je slikt voor honderden euro's per jaar aan voedingssuplementen, maar zijn deze ook wel echt nodig voor jou, of is het misschien weer ieder jaar weggegooid geld? Zou je eindelijk wel eens willen weten wat voor jou goed zou zijn? Of welke supplementen bij jou misschien zelfs wel een averechtste werking hebben?

Sportadvies om aan te komen of af te vallen

Welke sport is voor jou geschikt om af te vallen? Dat hangt ook af van je genen. Sommige mensen vallen het snelst af door te sporten, terwijl voor anderen het uitvoeren van oefeningen weinig effect heeft. Waar val jij het meeste van af; door calorieën te minderen, of door te sporten? En wat voor een soort sport dan wel, krachtsport of duursport?

Een duidelijke uitslag

De uitslag is in het Nederlands (of indien gewenst in het Engels of Duits).

De uitslag is een PDF-document, maar is ook als persoonlijk boek te bestellen (meerprijs).

Naast de uitslag van je DNA onderzoek ontvang je ook de adviezen welke voedingsmiddelen voor jou gezond zijn in een duidelijk overzicht.

Voedingssuplementen op maat

Het is ook mogelijk, mocht je je afval programma willen ondersteunen, een supplement te nemen dat speciaal naar aanleiding van jouw DNA recept is samengesteld. De losse korreltjes die jij dagelijks nodig hebt kun je dan met een schepje innemen (meerprijs).

Gratis toegang tot 800 recepten op basis van jouw genen

Meer dan 800 recepten kiezen op basis van jouw genen.

15.000 ingrediënten en 140.000 merkproducten.

Automatisch boodschappenlijstjes maken op basis van je genen. Op je eigen gezondheidsdashboard.

Waarom zij kozen voor DNA-Expert Gewicht:

Het programma heeft me niet alleen geholpen om mijn gewicht te verminderen, ik kreeg ook een goed inzicht in mijn fysieke zwakheden. Het is verrassend dat het niet noodzakelijk is om weinig te eten, maar wat je eet belangrijk is. Omdat ik niet echt fan ben van sporten, was ik blij dat kleine activiteiten evengoed werden genoemd (bijvoorbeeld huishoudelijke klusjes).

Eric

Toen ik aan de slag ging met de uitslag van de DNA-test voelde ik me zelden hongerig. Het is  eenvoudig om dit op het werk toe te passen of als je op stap bent.  Je hoeft niet steeds aan je vrienden uit te leggen dat je op "dieet" bent. Op deze manier is het "eenvoudig" om af te vallen. Ik ben aangenaam verrast, wanneer je voornamelijk bij de groene producten blijft op je voedingslijst, verlies je automatisch gewicht.

Ulrike

Ik heb tot nu toe veel dieëten geprobeerd. Geen van hen heeft echt gewerkt. Het is een stuk makkelijker met DNA-Gewicht gezond en goed te eten, ook als je een drukke baan hebt. De recepten uit het menu-portaal kunnen snel en eenvoudig worden bereid. Ik had al na drie weken zoveel gewicht verloren dat ik in een maatje kleiner kon. 

Verena

Download gratis voorbeeld uitslag

Hier lees je hoe een onderdeel van de uitslag van  je DNA onderzoek er uit kan zien. 

Welke vragen worden beantwoord door dit onderzoek?

  • Wat kun je zonder problemen eten en wat moet je vermijden?
  • Er worden acht genen getest in deze analyse, die antwoorden biedt op vragen over obesitas en gewichtsverlies:
  • Je genetische aanleg voor obesitas!
  • Wordt obesitas bij jou veroorzaakt door vet?
  • Wordt obesitas in jouw geval veroorzaakt door koolhydraten?
  • Hoe sterk is de kans op het jojo-effect bij jou?
  • Wordt vet rond je organen afgezet?
  • Hoe intens is je honger gevoel?
  • Hoe snel zit jij vol, na het eten van voeding?
  • Heb je de neiging om veel calorieën tot je te nemen, vanwege je genen?
  • Heb je de neiging om verschillende kleine hapjes te eten, vanwege je genen?
  • Hoe effectief is caloriereductie (minder eten) om af te vallen?
  • Hoeveel spiermassa verlies je door een vermindering van het aantal calorieën?
  • Welke relatie tussen kracht- en duursport is voor jou het meest geschikt?